Team Gym

Träningsmagasin

Kategori: Träningsmode och prylar

Tycker inte alls om att samhället liksom helt stänger ned på söndagar. Någon som fattat det tråkiga med detta men som ärligt talat hellre hade fått stänga ner inte bara på söndagar utan för alltid är telefonförsäljare. Blev uppringd för en stund sedan ev en väldigt entusiastisk tjej som ville erbjuda mig något supererbjudande på tidningen Topphälsa.
 
Jag älskar egentligen tidningar. Och hemskt gärna träningspeppande sådana. Men Topphälsa alltså: Vilken jävla skittidning! Jag sade till tjejen att det var den sämsta tidning jag någonsin läst och att jag aldrig vill ha den igen då Topphälsa = förspilld kvinnokraft. Varför?
 
Jo, kanske för att tidningen är fylld med sådant här nonsens (aprilnummer från 2012. Jag hoppade på ett tre nummers-erbjudande. Aldrig mer!):
 
 Så: Vad gillar/läser ni för peppande magasin? Skulle behöva lite tips! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: